Dieta Ketogeniczna

Przykładowe posiłki w diecie Ketogenicznej
od 69
Cena łączna za wybrany wariant: 1380 zł

Dla kogo?

Dieta ketogeniczna ma na celu redukcję nadmiernej tkanki tłuszczowej. Stosowana jest najczęściej w celu obniżenia masy ciała jak i zbudowaniu suchej masy mięśniowej.

Celem diety jest wejście w stan ketozy, który powoduje, iż to właśnie ciała ketonowe a nie glukoza, zaczynają stanowić główne źródło energii, dzięki czemu organizm zużywa zapasy tkanki tłuszczowej.

Dieta 4 posiłkowa w 4 wariantach kaloryczności, zbilansowana na ok. 70% tłuszczu, ok. 20% białka oraz maksymalnie 10% węglowodanów.

  • pobudź organizm do maksymalnego spalania tkanki tłuszczowej,
  • zmniejsz uczucie głodu,
  • ureguluj funkcjonowanie gospodarki hormonalnej,
  • produkty wysokiej jakości,
  • różne rodzaje tłuszczy w diecie.
Ocena: 5, na podstawie: 1 opinii

Skuteczna dieta odchudzająca
Dieta Ketogeniczna

Skuteczna dieta odchudzająca? Wypróbuj dietę ketogeniczną opracowaną przez naszych dietetyków! Prowadzi ona do zwiększonej produkcji ciał ketonowych co w efekcie wprowadza organizm w stan ketozy. Dzięki temu zaczynamy pobierać energię z zapasów tkanki tłuszczowej (a nie jak dotychczas z glukozy). Dodatkowo dieta ketogeniczna jest mocno sycąca i ogranicza uczucie głodu. Odpowiedni bilans makroskładników jest w tym wypadku kluczowym czynnikiem. Zalecamy korzystać z diety również w weekendy, aby w 100% wykorzystać „stan ketozy”.

Schudnij bez dodatkowych ćwiczeń z dietą ketogeniczną od Pure&Fresh!

Przykładowe menu

Zobacz menu na najbliższe dni >
Śniadanie dieta ketogeniczna

7:00

Śniadanie

II Śniadanie dieta ketogeniczna

10:00

II Śniadanie

Obiad dieta ketogeniczna

13:00

Obiad

Zupa kaparowa

19:00

Kolacja

Dieta ketogeniczna

Dieta ketogeniczna składa się z 4 posiłków, w skład których wchodzą:

  • Śniadanie (np. jaja na twardo, majonez z curry, pomidory i mini rzymska sałata / pasta z makreli i jajek),
  • II Śniadanie (np. tuńczyk z awokado, jajkiem przepiórczym oraz majonezem z wasabi / pieczony dorsz w śmietanowym curry, brokuły z boczkiem i parmezanem),
  • Obiad (np. grillowany antrykot, masło z gorgonzolą i kremowym szpinakiem / wolno pieczona wołowina krzyżowa z masłem ziołowym i pieczarkami),
  • Kolacja (np. udziec z indyka, fasolka, orzechy laskowe i balsamico z palonym masłem / grillowana pierś kurczaka z boczkiem, cukinią oraz parmezanem ).
Kaloryczność 1 dzień Miesiąc (20 dni roboczych)
1500 kcal 69 1380 zł
2000 kcal 75 zł 1500 zł
2500 kcal 79 zł 1580 zł
3000 kcal 84 1680 zł
Marek Wadas

Indywidualne podejście do klienta - to jeden z najważniejszych aspektów mojej pracy jako trener personalny.

Anna Araźna

Każdego ranka pod drzwiami mojego domu czekała na mnie torba, a w niej pudełka z gotowymi i co najważniejsze - naprawdę smacznymi daniami.