Dieta Sport+ Performance

Przykładowe posiłki w diecie Sport+ Performance
od 57.45
Cena łączna za wybrany wariant: 1149 zł

Dla kogo?

Dieta Sport+ Performance o podwyższonej zawartości węglowodanów. Idealna na osób trenujących intensywnie, pracujących nad budową masy mięśniowej i tych którzy uprawiają sporty wytrzymałościowe (kolarstwo, bieganie, pływanie).

  • zbuduj wymarzony garnitur mięśniowy
  • 30g białka w każdym posiłku (np. 150g kurczaka, indyka, wieprzowiny, wołowiny, łososia, twarogu), codzienny zastrzyk paliwa dla Twoich mięśni
  • w każdym posiłku 100g produktu węglowodanowego
  • możliwość wyboru wersji 3 lub 5 posiłkowej
  • posiłki wzbogacone o zdrowe nienasycone tłuszcze
  • wysokie kaloryczności przy zachowaniu odpowiedniego bilansu makroskładników
  • dedykowana osobom o zwiększonej aktywności fizycznej i sportowców wyczynowych
Ocena: 5, na podstawie: 12 opinii

Menu na najbliższe dni

Catering i dieta specjalnie dla sportowców

Wariant SPORT+ PERFORMANCE to idealna dieta dla sportowców. Została stworzona przez naszych wykwalifikowanych dietetyków i kucharzy z myślą o osobach intensywnie trenujących, potrzebujących dużo wyższego zapotrzebowania energetycznego. Catering dla sportowców posiada podwyższoną zawartość węglowodanów, dzięki czemu doskonale sprawdza się w czasie intensywnych przygotowań do zawodów lub w trakcie budowania masy mięśniowej. W każdym zestawie znajdują się posiłki o wysokiej jakości i różnorodności białka (wołowina, ryby), dzięki unikniemy przejedzenia i monotonii popularnej w dietach sportowych, opartych wyłącznie o dania na bazie drobiu.

Wersja pięcioposiłkowa dostarcza ok 3500 kcal dziennie. Rozkład makroskładników kształtuje się następująco: 30g białka, 75g węglowodanów i 10-15g tłuszczu, natomiast wersja 3-posiłkowa jest zbilansowana na 2000 kcal. Idealna dieta przy dużym wysiłku fizycznym, pracujących nad budową masy mięśniowej i tych którzy uprawiają sporty wytrzymałościowe (kolarstwo, bieganie, pływanie).

Przykładowe menu

Zobacz menu na najbliższe dni >

Dieta 5 posiłkowa dostarcza około 3500 kcal

Jajka-sadzone

7:00

Śniadanie

Sałatka z pieczonym indykiem

10:00

Sałatka

Indyk w orzechach

13:00

Obiad

<Łosoś w kruszonce ziołowej z makaronem

16:00

Drugi obiad

Gulasz wołowy z kaszą gryczaną

19:00

Obiad / danie rybne / deser

Dieta 3 posiłkowa dostarcza około 2000 kcal

Pulpety z ryżem

Obiad

Sałatka nicejska z tuńczykiem

Sałatka

Indyk w koperku ze szparagami

Drugi obiad

Przykładowe menu cateringu
dla sportowców budujących masę

3 posiłki w skład, którego codziennie wchodzi:

  • obiad (np. kurczak w sosie musztardowym, z buraczkami i tagliatelle szpinakowym; wołowina w stylu orientalnym)
  • sałatka (np. sałatka z tuńczykiem, jajkiem,brokułami, pomidorem, oliwkami oraz chlebem paleo; sałatka gravlax z wędzonym łososiem)
  • drugi obiad (np. makaron razowy z sosem dyniowym i kurczakiem; łosoś w kruszonce ziołowej z caponatą warzywną i makaronem razowym)

5 posiłków w skład, którego codziennie wchodzi:

  • śniadanie (np. pasta jajeczna z suszonymi pomidorami oraz chlebem paleo; placuszki jogurtowe z owocem sezonowym i chudym twarogiem)
  • sałatka (np. sałatka z gruszką i kurczakiem; sałatka z indykiem, pieczoną dynią i grillowaną papryką)
  • obiad (np.tortilla z wołowiną; kurczak garam masala z fasolką szparagową i ryżem basmati)
  • drugi obiad (np. foccacia z kurczakiem; burger wołowy)
  • zamiennie obiad/ danie rybne/ sałatka/ deser (np.naleśniki z twarożkiem, skórką pomarańczową, rodzynkami i miodem; grillowany łosoś z placuszkami z cukinii i ryżem basmati.
Liczba posiłków 1 dzień Miesiąc (20 dni roboczych)
3 posiłki 57.45 1149 zł
5 posiłków 74.95 1499 zł
Krzysztof Głowacki

Wspiera mnie Pure & Fresh, który specjalnie dla mnie przygotował indywidualny plan żywieniowy.

SWANSBAR

Posiłki mamy zrównoważone kalorycznie, zindywidualizowane (każde z nas interesuje inny rodzaj żywienia), zawsze na czas, bardzo różnorodne (co chyba najbardziej sobie cenimy).