Dieta Sport+ Sylwetka

Przykładowe posiłki w diecie Sport+ Sylwetka

Dla kogo?

Dedykowana osobom preferującym obniżoną zawartość węglowodanów w diecie, których głownym celem jest redukcja tkanki tłuszczowej i uzyskanie estetycznej, atletycznej sylwetki.

  • zbuduj wymarzony garnitur mięśniowy
  • 30g białka w każdym posiłku (np. 150g kurczaka, indyka, wieprzowiny, wołowiny, łososia, twarogu), codzienny zastrzyk paliwa dla Twoich mięśni
  • w każdym posiłku 50g produktu węglowodanowego
  • posiłki wzbogacone o zdrowe nienasycone tłuszcze
  • wysokie kaloryczności przy zachowaniu odpowiedniego bilansu makroskładników
  • dedykowana osobom o zwiększonej aktywności fizycznej i sportowców wyczynowych
od 57.45
Cena łączna za wybrany wariant: 1149 zł
Ocena: 5, na podstawie: 5 opinii

Dieta redukcyjna
- dla osób chcących spalić tłuszcz

Wariant SPORT+ SYLWETKA to dieta redukcyjna, dedykowana osobom, którym zależy na uzyskaniu atletycznej, wyrzeźbionej sylwetki. Posiada obniżoną zawartość węglowodanów w diecie, poprawia metabolizm i pozwala na szybszą redukcję tkanki tłuszczowej. W skład zestawu wchodzi pięć zbilansowanych posiłków, idealnie wpisujących się w styl życia osób aktywnie uprawiających sport. Codziennie otrzymasz śniadanie, sałatkę, dwa dania lunchowe oraz posiłek potreningowy.

Przykładowe menu

Zobacz menu na najbliższe dni >

Dieta 5 posiłkowa dostarcza około 2500 kcal

Jajka poche po florencku

7:00

Śniadanie

Sałata z kurczakiem po sycylijsku

10:00

Sałatka

Spagetti

13:00

Obiad

Tuńczyk w sezamie

16:00

Drugi obiad

Pierś z kurczaka teryiaki

19:00

Obiad / danie rybne / deser

Dieta 3 posiłkowa dostarcza około 1500 kcal

Kurczak w czerwonym pesto

Obiad

Sałata rzymska z kurczakiem

Sałatka

Halibut w pistacjach

Drugi obiad

Catering i dieta na redukcję
– przyspieszy Twój metabolizm oraz spali tłuszcz

Rozkład Makroskładników w posiłkach (30g białka, 35g węglowodanów, 10-15g tłuszczu) zapewnia w granicach 2500 kcal dziennie w diecie 5-posiłkowej i 1500 kcal w diecie 3-posiłkowej.

Wersja 3 posiłkowa w skład, której wchodzą:

  • obiad (np. filet z indyka w panierce orzechowej z pieczonymi ziemniakami i brokułami; burger wołowy; potrawka z grillowanym indykiem; kalafiorem Romanesco; pieczarkami oraz kaszą pęczak)
  • sałatka (np. sałatka z kurczakiem, szynką oraz chlebem paleo; sałatka z indykiem, oliwkami oraz makaronem razowym)
  • drugi obiad (np. makaron razowy w sosie pomidorowo-bazyliowym z kurczakiem; makaron razowy w zielonym pesto z indykiem)

Wersja 5 posiłkowa w skład, której wchodzą:

  • śniadanie (np. szakszuka z jajkami w pomidorach z chlebem paleo; śniadanie wg dr Budwig; muffiny jajeczne)
  • sałatka (np. sałatka rzymska z kurczakiem; sałatka z tuńczykiem, mozzarellą, pomidorami, karczochami oraz chlebem paleo)
  • obiad (np. tortilla razowa z kurczakiem i warzywami; kaszotto meksykańskie z kurczakiem kukurydzą i fasolą)
  • drugi obiad (np. stek z tuńczyka z suszonymi pomidorami i makaronem razowym)
  • zamiennie obiad/ danie rybne/ sałatka/ deser (np. brownie z gorzkiej czekolady z musem wiśniowym; tortilla razowa z hummusem i warzywami; makaron razowy z warzywami, imbirem i indykiem)
Liczba posiłków 1 dzień Miesiąc (20 dni roboczych)
3 posiłki 57.45 1149 zł
5 posiłków 74.95 1499 zł
Marek Wadas

Indywidualne podejście do klienta - to jeden z najważniejszych aspektów mojej pracy jako trener personalny.

SWANSBAR

Posiłki mamy zrównoważone kalorycznie, zindywidualizowane (każde z nas interesuje inny rodzaj żywienia), zawsze na czas, bardzo różnorodne (co chyba najbardziej sobie cenimy).

Menu na najbliższe dni