Dieta Wege

Przykładowe posiłki w diecie Wege
od 54.95
Cena łączna za wybrany wariant: 1099 zł

Dla kogo?

Odpowiednio zbilansowane posiłki dla osób nie spożywających mięsa.

  • zróżnicowane źródła białka
  • duża zawartość błonnika
  • niska zawartość cholesterolu
  • zwiększony udział NNKT
  • laktoowowegetariańska
Ocena: 5, na podstawie: 17 opinii

Menu na najbliższe dni

Dieta wegetariańska

Program WEGE to dieta bezmięsna, starannie przygotowana przez naszych dietetyków, którzy są pasjonatami kuchni wegańskiej i wegetariańskiej. Dzięki nowym pomysłom oraz oryginalnej wariacji smaków, dieta wegetariańska zadowoli każde podniebienie. Do przygotowywania dań używamy jedynie sezonowych warzyw od lokalnych dostawców, dzięki temu możesz mieć pewność wysokiej jakości i prawdziwego smaku dietetycznych posiłków. Każde z nich komponujemy w oparciu o #SuperFoods tj. nasiona chia, pestki dyni czy siemię lniane, które podawane w małych, regularnych dawkach nie tylko poprawiają trawienie, ale również pozytywnie wpływają na cały organizm i wzmacniają jego odporność. Jedz zdrowo, smacznie i różnorodnie. U nas nie ma nudy!

Zalety diety wegetariańskiej:

  • duża zawartość błonnika regulującego procesy trawienne,
  • bogate źródło witamin,
  • polecana jest osobom z wysokim poziomem cholesterolu
  • zapobiega licznym chorobom m.in.: układu krążenia,
  • pozytywnie wpływa na wygląd cery, włosów i paznokci,

Przykładowe menu

Zobacz menu na najbliższe dni >
Placki jogurtowe

7:00

Śniadanie

Pasztet z kaszy jaglanej

10:00

Sałatka

Tatar z suszonych pomidorów

13:00

Obiad wege

Koktajl bananowo-kawowy

16:00

Koktajl

Krem z burakow

19:00

Zupa

Przykładowe menu diety
nie tylko dla wegetarian

Dieta bezmięsna posiada stały układ dań w skład którego codziennie wchodzi:

  • Śniadanie(na przemian są to dania na bazie jajek, twarogów, jaglanki, owsianki),
  • Danie węglowodanowe/deser/sałatka (makarony razowe z sosami,sałatki, FIT desery np. makowiec bezglutenowy; jaglane rafaello; gofry orkiszowe z owocami; sałatka z brązowym ryżem, papryką, kozim serem i pomidorkami cherry; sałatka z tofu, migdałami i suszoną żurawiną),
  • Zupa(w większości są to zupy krem np. krem z dyni i mango z prażonymi pestkami słonecznika; krem z białych warzyw z oliwą truflową; Marokańska Harira),
  • Obiad vege, (głównie na bazie ciecierzycy, rzadziej soczewicy i soi - w postaci standardowej lub tofu np. Vegamaki z kaszy jęczmiennej; kotleciki sojowe z puree z groszku; lasagne warzywna; zielona musaka)
  • Koktajle (głównie owocowe np. koktajl z owoców leśnych; koktajl tropikalny z izolatem serwatki; mus malinowo-jogurtowy).
Kaloryczność 1 dzień Miesiąc (20 dni roboczych)
1300 kcal 54.95 1099 zł
1500 kcal 60.95 zł 1219 zł
1800 kcal 64.95 zł 1299 zł
2000 kcal 69.95 1399 zł
Marek Wadas

Indywidualne podejście do klienta - to jeden z najważniejszych aspektów mojej pracy jako trener personalny.

Anna Araźna

Każdego ranka pod drzwiami mojego domu czekała na mnie torba, a w niej pudełka z gotowymi i co najważniejsze - naprawdę smacznymi daniami.

`