Dieta Wege + Fish

Przykładowe posiłki w diecie Wege
od 59.95
Cena łączna za wybrany wariant: 1199 zł

Dla kogo?

Odpowiednio zbilansowany zestaw posiłków pescowegetariańskich, czyli jest skierowany dla osób, które chcą wzbogacić swoją codzienną dietę o dodatkowe źródła białka w postaci ryb oraz owoców morza.

  • zróżnicowane źródła białka
  • duża zawartość błonnika
  • niska zawartość cholesterolu
  • zwiększony udział NNKT
  • laktoowowegetariańska
Ocena: 5, na podstawie: 2 opinii

Menu na najbliższe dni

Dieta wege+fish

Program WEGE+FISH to dieta wegetariańska z uwzględnieniem ryb. Została ona starannie przygotowana przez naszych dietetyków, którzy są pasjonatami kuchni wegańskiej oraz wegetariańskiej. Dzięki nowym pomysłom oraz oryginalnej wariacji smaków, dieta wege+fish zadowoli każde podniebienie. Do przygotowywania dań używamy jedynie sezonowych warzyw od lokalnych dostawców oraz wysokogatunkowych ryb, takich jak: łosoś, tuńczyk, dorsz oraz halibut. Pescowegetarianin spożywa więc ryby, ale podstawę diety stanowią produkty roślinne: owoce, warzywa, głównie bogate w białko strączki. Ryby i owoce morza stanowią uzupełnienie jadłospisu. Łosoś, dorsz, orzechy włoskie, pestki dyni są bogatym źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, które pomogą uporać się ze stanem zapalnym w organizmie.

Wszystkie nasze posiłki komponujemy w oparciu o #SuperFoods tj. nasiona chia, pestki dyni czy siemię lniane, które podawane w małych, regularnych dawkach nie tylko poprawiają trawienie, ale również pozytywnie wpływają na cały organizm i wzmacniają jego odporność. Jedz zdrowo, smacznie i różnorodnie. U nas nie ma nudy!

Zalety diety wege+fish:

  • duża zawartość błonnika regulującego procesy trawienne,
  • bogate źródło witamin,
  • dodatkowe źródła białka,
  • ryby i owoce morza występujące w przepisach diety pescowegetariańskiej dostarczają niezbędnych kwasów omega-3, które zalecane są w profilaktyce i leczeniu chorób układu krążenia,
  • według naukowców taki sposób żywienia zmniejsza ryzyko chorób serca, naczyń krwionośnych i mózgu,

Przykładowe menu

Zobacz menu na najbliższe dni >
Dieta WEGE + FISH Śniadanie

7:00

Śniadanie

Dieta WEGE + FISH Drugie Śniadanie

10:00

Drugie Śniadanie

Dieta WEGE + FISH Obiad

13:00

Obiad WEGE+FISH

Dieta WEGE + FISH Koktajl

16:00

Koktajl

Dieta WEGE + FISH Kolacja

19:00

Kolacja

Przykładowe menu diety
nie tylko dla wegetarian

Dieta Wege+Fish – stały układ dań w skład którego codziennie wchodzą 5 lub 6 posiłków, zależności od wybranego wariantu kalorycznego:

  • Śniadanie (na przemian są to dania na bazie jajek oraz twarogów jak i jaglanki, owsianki np. jajka faszerowane suszonymi pomidorami oraz pieczarkami z chlebem paleo, omlet z wędzonym łososiem, porem i oliwkami; Śniadanie wg dr Budwig),
  • Danie węglowodanowe/deser/sałatka (makarony razowe z sosami, sałatki: sałatka z tuńczykiem, mango, wakame i sose i teriyaki, sałatka z brązowym ryżem, papryką, kozim serem i pomidorkami cherry; FIT desery np. tiramisu fit; jaglane rafaello)
  • Zupa(w większości są to zupy krem np. krem z zielonych szparagów; krem z białych warzyw z oliwą truflową; Zupa z cukinii z komosą ryżową),
  • Obiad vege/ Obiad rybny ( Vegamaki z kaszy jęczmiennej; lasagne warzywna; naleśniki ruskie z tofu; zielona musaka; rybne curry z łososiem i krewetką z brązowym ryżem, grillowany karmazyn z placuszkami z cukinii)
  • Koktajl(głównie owocowe np. Koktajl truskawkowy z hibiskusem i siemieniem lnianym; Koktajl bananowo-kawowy; Smoothie szpinakowo-pomarańczowe)
Marek Wadas

Indywidualne podejście do klienta - to jeden z najważniejszych aspektów mojej pracy jako trener personalny.

Anna Araźna

Każdego ranka pod drzwiami mojego domu czekała na mnie torba, a w niej pudełka z gotowymi i co najważniejsze - naprawdę smacznymi daniami.

`