Wskazówki żywieniowe

17 Lipiec 2018

Dieta na płodność. Po jakie produkty warto sięgać w swojej codziennej diecie?

Niepłodność jest obecnie poważnym problemem zdrowotnym kobiet, które mimo okresu reprodukcyjnego, mają kłopot z zajściem w ciążę. Na stan zdrowia, mają wpływ podstawowe czynniki, takie jak: styl życia, aktywność fizyczna oraz sposób odżywiania. Istotą jest również prawidłowo zbilansowana dieta, bogata w niezbędne składniki odżywcze - witaminy oraz składniki mineralne, dzięki którym układ rozrodczy funkcjonuje w prawidłowy sposób. Pojawia się również coraz większa ilość dowodów wpływu prawidłowej masy ciała na funkcje reprodukcyjne kobiet.

Czytaj więcej
12 Lipiec 2018

Orzechy i nasiona w diecie

Orzechy, pomimo swojej kaloryczności, powinny być nieodłącznym elementem codziennej diety. Zawierają duże ilości białka, błonnika pokarmowego, są bogatym źródłem przeciwutleniaczy, witamin, minerałów, kwasów tłuszczowych omega-3 oraz jednonienasyconych (MUFA). Można ich używać jako dodatek do każdego rodzaju dań.

Czytaj więcej
19 Czerwiec 2018

Węgiel aktywny-, czym jest i co właściwie powinniśmy o nim wiedzieć?

To całkowity fenomen ostatnich miesięcy, i chociaż jakiś czas temu nie były do końca znane jego właściwości zdrowotne- obecnie zyskuje coraz większe grono zastosowań, nie tylko w przemyśle spożywczym.

Czytaj więcej
7 Czerwiec 2018

Jak żywić sie w podróży?

Podróżowanie to nie tylko okres wakacji, co raz częściej robimy krótkie wyjazdy weekendowe czy spędzam po kilka godzin w samochodzie. Dłuższe podróże sprzyjają złym nawykom.

Czytaj więcej