Wskazówki żywieniowe

Dieta redukcyjna,–czyli kilka wskazówek o odchudzaniu

Dieta niskoenergetyczna dedykowana jest szczególnie osobom zmagającym się z nadwagą i otyłością. Jest ona oparta o zmniejszenie ilości spożywanych kalorii w wartości ok.500-1000 kcal dziennie.

Czytaj więcej

Jaki catering dietetyczny wybrać dla sportowców?

Prawidłowe odżywianie w sporcie znacząco poprawia możliwości wysiłkowe organizmu i pozytywnie wpływa na efekty ćwiczeń. Dieta powinna być procesem ciągłym, należy przestrzegać jej zaleceń przed, w trakcie oraz po intensywnym wysiłku fizycznym. Bez wsparcia profesjonalnego dietetyka, ciężko jest przestrzegać codziennych zaleceń żywieniowych.

Czytaj więcej

Superfoods

Charakteryzuje je wysoka zawartość składników odżywczych białka, witamin, składników mineralnych czy błonnika. Włączenie ich do jadłospisu może ograniczać ryzyko występowania niektórych schorzeń jak np. nadciśnienia tętniczego, nadwagi, nowotworów oraz działać korzystnie na naszą przemianę materii.

Czytaj więcej
18 Kwiecień 2018

Catering dietetyczny wege – jak wygląda w praktyce

Dieta wegetariańska cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Wynika to z kilku powodów. Po pierwsze, większość ludzi rezygnuje z mięsa ze względów ideologicznych. Sprzeciwiają się cierpieniu innych istot żywych, chcą też w ten sposób bardziej dbać o środowisko naturalne. Innym czynnikiem jest chęć poprawy zdrowia. Uważa się bowiem, że obecnie w procesie hodowli zwierząt wykorzystuje się hormony, które zaburzają naturalną gospodarkę naszego organizmu i negatywnie wpływają na zdrowie.

Czytaj więcej