Blog

4 Styczeń 2020

Dieta 5 posiłków dziennie co trzy godziny – co na to dietetyk?

Regularne spożywanie posiłków odgrywa kluczową rolę w prawidłowym modelu odżywiania i jest fundamentalnym elementem działania naszego organizmu, a w szczególności metabolizmu.

Czytaj więcej
20 Listopad 2019

Jajka w diecie

Jajka są nieodłącznym elementem w naszej codziennej diecie. Przez długi czas znajdowały się na liście produktów, których spożycie należy ograniczać z powodu wysokiej zawartości cholesterolu. Co właściwie kryje się w jajku?

Czytaj więcej
8 Listopad 2019

Fruktoza: jakie są jej źródła i czy jest zdrowym zamiennikiem cukru?

Mówi się, że stanowi dobry słodzik dla cukrzyków i osób odchudzających się. Inni zaś, podkreślają, że jej nadmiar jest bardzo szkodliwy i ma negatywne właściwości zdrowotne! Jak jest naprawdę…?

Czytaj więcej
2 Wrzesień 2019

Dieta Ketogeniczna

Dieta ketogeniczna ma na celu redukcję nadmiernej tkanki tłuszczowej. Stosowana jest najczęściej w celu obniżenia masy ciała jak i zbudowaniu suchej masy mięśniowej.

Czytaj więcej